خودرو mvm x22 2024-07-18
MVM X22 نمایندگی مدیران خودرو 350
با نگاهی به نمای جانبی و عقب X22 و X22 PRO هیچگونه تغییر ملموسی را مشاهده نخواهید کرد. البته اگر از کنار رینگهای 16 اینچی X22 PRO که طراحی زیباتری دارند، عبور کنید. با نگاهی دقیق تر به خیابان ها ، می بینیم که خودرو های شاسی بند به مرور تعدادشان در خیابان ها کمتر شده و جای خودشان را به خودروهای کراس اور و هاچ بک مرتفع می دهند . خودرو mvm x22 جدید نیز دقیقا بر همین اساس تولید شده و علاقه مردم به این گونه خودروهای شهری کم مصرف و مدرن رو به افزایش است . وب سایت خودرو با هدف اطلاع رسانی در حوزه خودرو در آذر 92 فعالیت خود را آغاز نموده است.
تقریبا تمام داشبورد از پلاستیک سخت ساخته شده است؛ اما قطعاتی از آن طرح فیبرکربن دارد که در نوع خود جالب توجه است. اینگونه ادوات در تودریها نیز دیده میشوند و حس یک خودروی اسپرت گرانقیمت را تداعی میکند. در بخشهای بالا و پایین فرمان، چرم استفاده شده است و پوشش داخل در، پیرامون استراحتگاه بازو نیز از پلاستیک نرم استفاده میکند که هماهنگ با پوشش بدنه، رنگی متمایز از داشبورد خواهد داشت. X22 به پیشرانهای 1.5 لیتری با 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتن متر گشتاور مجهز است و به ازای هر 100 کیلومتر تنها 5.9 لیتر بنزین میسوزاند که عدد قابل تاملی است و در مقایسه با رقبای آن یعنی اچ سی کراس و ساندرو استپ وی بسیار کمتر است. همه این ویژگی ها باعث شده افراد زیادی تمایل به خرید این خودرو جمع و جور مدیران خودرو داشته باشند.
سایز شیشه عقب مناسب بوده و در گوشه های پایینی خود با چراغ ها در تماس است. قاب کرومی U شکل به همراه چراغ های روشنایی در روز نیز زینت بخش دریچههای هوای کوچک موجود در کنارههای سپر جلوی ام وی ام X22 هستند. مکانیزم (HHC) مانع از آن میشود که وقتی خودرو در حالت حرکت در سربالایی میباشد، پس از رها نمودن پدال ترمز، خودرو به سمت عقب بازگردد. مکانیزم (HHC) در عرض دو ثانیه فعال میشود و باعث کمک به شروع حرکت مجدد خودرو میگردد. فاصله بین دو محور در این خودرو نسبت به رقبا بازتر است و این موضوع به افزایش راحتی سرنشین کمک میکند.
درخواست بحثبرانگیز نعمتبخش برای افزایش ۸۰ درصدی قیمت خودرو
همچنین بالای شیشه عقب یک اسپویلر باریک وجود دارد و چراغ سوم ترمز در زیر آن تعبیه شده است. از نظر طراحی، ام وی ام X22 پرو نسبت به نسل قبلی خود بهروز تر شده و ظاهر اسپرتی و هوشمندتری به مشتریان عرضه میکند و مشتریان جوان، خصوصا در میان زنان توجه بیشتری به این خودرو داشتهاند. سپر عقب ام وی ام X22 نسبت به سایر بخشهای خودرو طراحی سادهتری دارد، اما همچنان با افزودن جزئیاتی مانند نوار نقرهای رنگ و وجود محل نصب پلاک در مرکز سپر، هماهنگی خوبی با سایر بخشهای بدنه دارد. همچنین خروجیهای اگزوز که بهصورت پنهان طراحی شدهاند، به تمیزتر دیده شدن نمای عقب کمک میکنند و حس اسپرت خودرو را کمرنگ نمیکنند.
مزایای ثبت نام و خرید ایکس 22 پرو ام تی از نمایندگی 777
میزان مصرف سوخت ترکیبی مدل اتوماتیک ایکس 22 پرو برابر با 6.1 لیتر برصد کیلومتر است. پس از موفقیت X33 شرکت امویام تصمیم گرفت مدل جدید این خودرو را با نام X33s در کنار کراساوور X22 به بازار ارائه کند. کراس اوور ایکس ۲۲ از خودروی شاسی بلند ایکس ۳۳ جمع و جورتر است و مشخصاتی شبیه به ایکس۵۰ لیفان، یکی از رقبای هموطن چری در ایران دارد.
مزایای ایکس 22 پرو
همچنین نمی توان ام وی ام X22 را یک خودرو پنج نفره دانست و از این رو بهتر است به این مدل به چشم یک هاچ بک ارتفاع یافته 4 نفره نگاه کنید. خیلی از خودروسازان معروف ۳ سیلندر توربو تولید می کنند.اگه خراب شد بیمه هم که هست. البته از نظرات سورنا و دفاعی که دارن از این ماشین میکنن و جواب هر کسی که بد گفته رو میدن مشخصه مصرف کننده نیستن. همچنین نمی توان ام وی ام X22 را یک خودرو پنج نفره دانست و از این رو بهتر است به این مدل به چشم یک هاچ بک ارتفاع یافته 4 نفره نگاه کنید.
دور تا دور جلو پنجره به جز قسمت بالای آن، مزین به تزیینات کروم رنگ بوده و یک نوار باریک نقره نیز در پنجره دوجانبه نشان شرکت ام وی ام به سمت جلوی X22 امتداد یافته و هارمونی دلنشینی را با گرافیک داخلی چراغهای جلو پدید آورده است. فضای اسپرت داخلی خودروی MVM X22 با ترکیب رنگهای متضاد و پرکنتراست نارنجی همچون گدازههای آتشفشان و مشکی همچون خاکستر آتشفشان تصویر مدرن و منحصربفرد را رقم زده است. گیربکس 9CVT سرعته با تعویض دنده های شبیه سازی شده دارای راندمان انتقال تا 97 درصد و شتاب نرم است. بهطوری که صدای پیشرانه X22 در دور موتور بالاتر از 2000 به وضوح در داخل خودرو شنیده میشود.
سیستم جلوبندی و عقب بندی خودرو بسیار مهم میباشد چرا که در سفرهای طولانی اهمیت خود رانشان میدهند. متاسفانه فنربندی این خودرو در قسمت عقب بسیار خشک عمل کرده و بسیار مورد انتقاد خریداران قرار گرفته است. در آخرین طرح های فروش اقساطی این محصول، باید ۵۰ درصد قیمت ماشین x22 به صورت نقد پرداخت می شد. این مجموعه با تجریهی هزاران همراهی در خرید و با ارائهی خدمات همه جانبهی خودرویی، در مسیر خلق بهترین تجربهی ممکن از خرید و فروش، کنار شماست. بزرگترشدن چراغها، طراحی مجدد قسمت انتهایی خودرو که منجر به قوس بیشتر سقف شده است، زههای پلاستیکی مشکی رنگ در اطراف گلگیرها و نهایتا رینگها و سپرهای جدید همگی دست به دست هم دادهاند تا از X22 ، شاسیبلند شبهاسپرتی بسازند.
دیدگاه برای x22 پرو ام تی
همچنین ضریب تراکم سیلندر این پیشرانه برابر با نسبت ۱ به ۱۱.۴ است که تمایل این پیشرانه به استفاده از بنزین سوپر را افزیش میدهد. نسخه دستی خودروی ام وی ام X22 با وزن خالص ۱۲۱۵ کیلوگرم و جعبه دنده ۵ سرعته دستی قابلیت توانایی رسیدن به سرعت حداکثر ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت را دارا میباشد. نسخه دستی خودروی ام وی ام X22 مصرف سوخت ترکیبی ۵.۹ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر را دارد و میتواند حدود ۸۴۰ کیلومتر بدون مراجعه به پمپ بنزین براند. نسخه اتومات خودروی MVM X22 با وزن خالص ۱۲۴۵ کیلوگرم از جعبه دنده خودکار ۴ سرعته بهرهمند است و حداکثر سرعت این خودرو ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. ام وی ام ایکس ۲۲ اتومات با مصرف سوخت ترکیبی ۶.۱ لیتر در ۱۰۰ کیلومتر، میتواند تا حدود ۸۲۰ کیلومتر مسافت را بدون مراجعه به پمپ بنزین طی کند.
از سال ۱۳۹۸، نسخههای دنده دستی و خودکار از ایکس 22 اسپرت اکسلنت بهعنوان نمونههای با کاملترین امکانات، توسط مدیران خودرو پیشفروش شدهاند. فارغ از جعبهدندهی دستی یا خودکار که مهمترین عامل در قیمت نهائی ام وی ام X22 محسوب میشود، این خودرو در دو تیپ ساده و اسپرت نیز شناخته میشود که تفاوتهای ظاهری خاصی با یکدیگر دارند. نمونهی اسپرت، دارای سقف مشکی است؛ اما تقریبا تمامی نمونههای ام وی ام x22 موجود در ایران، دارای سانروف برقی و رینگ اسپرت ۱۶ اینچ هستند. پیشرانهی X22، از فناوری DVVT استفاده میکند که درواقع سیستم زمانبندی متغیر سوپاپها است.
شرایط فروش x22 پرو مدیران خودرو اقساطی
در نمای روبهرو، چراغهای درشت ام وی ام X22 هماهنگی بسیار خوبی با سایز بدنه دارند و این محصول نسبتا کوچک را بزرگتر از آنچه هست، نشان میدهند. نوار LED با خطی صاف در بخش پایینی کاسه چراغ قرار دارد که ضمن تأمین روشنایی روز، در امتداد خط میان جلوپنجره قرار گرفته است تا زیبایی X22 را افزایش دهد. مثل بسیاری از خودروهای دنیا، لوگوی سازنده در میان جلوپنجره دیده میشود که البته برای ام وی ام X22 بهجای لوگوی چری (که شبیه به حرف A است) عبارت MVM وجود دارد. داخل این قسمت از پلاستیک و بهصورت لانهزنبوری ساخته شده، اما با قاب فلزی که پهنای متفاوتی در گوشهها دارد، جذابتر شده است.
دوربین دندهی عقب هم در تمامی نسخههای این خودرو وجود دارد؛ ضمن اینکه پشت پنل فرمان هم از نمایشگر دیجیتال برای اطلاعرسانی مصرف سوخت و بسیاری از شرایط فنی خودرو، استفاده شده است. X22 از طراحی سیلندری برای بخش سرعتسنج و نشاندهندهی دور موتور بهره نمیبرد، اما در این قسمت هم با حداقل هزینه، مدرن و کارآمد جلوه میکند؛ هرچند حالت متقارن عقربهها و برعکس بودن نمایشدهندهی دور موتور، میتواند آزاردهنده باشد. البته درست است که کیفیت پایین متریال داخلی و ارگونومی نه چندان مناسب صندلیها مقداری از حس خوب نشستن داخل اتاق X22 را کاهش میدهند اما با این حال و با در نظر گرفتن رده قیمتی و رقبا میتوان گفت که شرایط کلی نماینده امویام قابل قبول است. استفاده از خطوط شکسته و جسورانه، رنگبندی اسپرت و آپشنهای قابل قبولی نظیر سانروف و نمایشگر بزرگ مرکزی باعث شدهاند که فضای کلی از امثال رنو ساندرو با اختلاف معناداری مدرنتر دیده شود. یکی از نکات جالب دیگر در نشانگرهای پشت آمپر دیده میشود، جایی که عقربه سرعتسنج و دور شمار خلاف جهت هم حرکت میکنند؛ این طرح جدیداً در برخی از خودروهای مطرح نیز دیده شده، اما با این حال ممکن است باب سلیقه برخی افراد نباشد. از نظر دید به اطراف هم اوضاع قابل قبول است و با توجه به ارتفاع بالای ماشین و شیشههای نسبتاً بزرگ، راننده حس تسلط نسبتاً خوبی بر محیط اطراف دارد.
طراحی جوان پسند
از نکات مثبت در طراحی عقب ام وی ام X22 میتوان به حجمدهی با خطوط شکسته در بخش میانی و پایینی صندوق اشاره کرد؛ ضمن اینکه بالچهی عقب و سپر هم حالت اسپرت و جذابی دارند. سایز شیشهی عقب، قابل قبول است و با دو قطعهی باریک پلاستیکی در حاشیه و زیر بالچه ارائه میشود. ام وی ام X22 از سیستم تعلیق مکفرسون برای چرخهای جلو و سیستم چندگانه برای چرخهای عقب بهره میبرد. سیستم تعلیق مکفرسون بهطور معمول در خودروهای شهری و کراساوورهای کامپکت استفاده میشود و ترکیب مناسبی از راحتی و کنترل را ارائه میدهد. هرچند که این سیستم در جادههای ناهموار یا مسیرهای دستانداز، بهویژه در قسمت عقب خودرو، کمی خشک عمل میکند و ممکن است برای سرنشینان ناراحتکننده باشد. با این حال، در جادههای شهری و مسیرهای هموار، سیستم تعلیق ام وی ام X22 عملکرد مناسبی دارد و بهخوبی از پس ضربات و لرزشهای جزئی برمیآید.
همراه مکانیک در شبکههای اجتماعی
جلوپنجره ششضلعی بزرگ خودرو با خطوط زاویهدار و زوایای شکسته، یکی از اصلیترین ویژگیهای طراحی بدنه ام وی ام X22 است. این جلوپنجره با داشتن خطوط کرومی افقی و عمودی، جذابیت بصری بالایی ایجاد میکند و بهطور هوشمندانهای ظاهر خودرو را پهنتر و قویتر نشان میدهد. در عین حال، ترکیب این طراحی با چراغهای جلو و خطوط تیز روی کاپوت، به خودرو ظاهری تهاجمی و پویا داده است.
به لطف این سیستم، مصرف سوخت بهینه میشود و البته صدای پیشرانه در سرعتهای ثابت، کاهش مییابد. ضریب تراکم این پیشرانه، ۱۱.۴ است و با استاندارد آلایندگی یورو ۵ ارائه میشود. از نکات مثبت این خودرو، میتوان به ترمزهای قابل قبول ساخت بوش آلمان اشاره کرد. طبق معمول خودروهای چینی، ام وی ام X22 هم از نبود پیشرانهای قدرتمند رنج میبرد. این مهم، البته نسبت مستقیمی با هزینهی خرید این مدلها دارد و نمیتوان باتوجه به قیمت نهائی، توقعی بیش از این داشت. تنها یک پیشرانهی ۱.۵ لیتری تنفس طبیعی برای این خودرو در سراسر دنیا قابل سفارش است که قدرت ۱۰۵ اسببخار در دور موتور ۶۰۰۰ دور بر دقیقه تولید میکند و از دور موتور ۲۷۵۰ دور بر دقیقه، گشتاور ۱۳۵ نیوتن متر خواهد داشت.
این خودرو برای گردش کامل به دایرهای با شعاع ۵.۲۵ متر نیاز خواهد داشت؛ درحالیکه فاصلهی محورهای ۲.۵۵۵ متر دارد. صندلیها هم از تریم دو رنگ مشکی و نارنجی بهره میبرند و سایز متوسطی دارند که برای 4 نفر راحت و کافی است و نفر پنجم هم میتواند در صندلی عقب جای بگیرد. 40 درصد باقیمانده قیمت خودرو نیز در قالب چک سهماهه از مشتریان گرفته خواهد شد. با توجه به افزایش ارتفاع مرکز ثقل MVM X22 به شکل قابل توجهی از سطح زمین فاصله گرفته و این نکته ایست که در زمان تغییر مسیرهای ناگهانی یا انجام حرکات نمایشی توسط راننده به چشم می آید.
حاشیههای پنل کیلومترشمار تعبیه شده در خودروی MVM X22 نیز درجهبندی شده تا عقربههای سرعتسنج و دورسنج بتوانند راننده را نسبت به وضعیت سرعت خودرو و دور موتور آگاه نمایند. سیستم کنترل پایداری الکترونیکی (ESC) در خودروی MVM X22 یک ویژگی امنیتی است که انحراف خودرو را تشخیص میدهد و از وقوع آن جلوگیری میکند و به بازیابی کنترل خودرو کمک شایانی میکند. سیستم ESC از سنسورهای مختلفی مانند سنسور سرعت، سنسورموقعیت چرخ خودرو، سنسور انحراف جانبی و بسیاری دیگر استفاده میکند تا مسیری که راننده خودرو انتظار دارد طی شود را با مسیر حرکتی واقعی خودرو مقایسه کند. این سیستم در کنار کروز کنترل از مهمترین سیستمهای ایمنی خودروی ام وی امX22 به شمار میرود که میتواند به طور چشمگیری از تصادفات جلوگیری کند. امویام X22 از آپشنهایی نظیر ترمزهای چهار چرخ دیسکی مجهز به ABS و EBD و کیسه هوا برای سرنشینان جلو برخوردار است.
پس با ما همراه شوید تا اطلاعات کاملی از ایکس22 را به گنجینه دانش خودرویی خود اضافه نمایید و یا اگر قصد خرید این اتومبیل را دارید، با آگاهی کامل به سراغ آن بروید. اگر بهدنبال خرید ایکس 22 پرو ام تی هستید، اکنون بهترین زمان برای ثبت نام و استفاده از جدیدترین شرایط خرید این خودرو است. با شرایط ثبت نام خودرو ایکس 22 پرو ام تی، شما میتوانید بهراحتی مراحل ثبت نام و خرید خود را تکمیل کنید و از امکانات ویژه بهرهمند شوید.
جالب است بدانید فاصله محورهای ام وی ام X22، کمی از X33 بیشتر است که باعث میشود سرنشینان از نظر فاصلهی زانو، راحتی قابل قبولی داشته باشند. صندوق عقب نیز بهصورت استاندارد دارای ۴۲۰ لیتر فضای مفید است؛ هرچند که با جمع کردن صندلیها میتوان آن را افزایش داد. زیر داشبورد، داخل در و زیر کنسول میانی هم چندین محل مختلف برای قرار دادن وسایل کوچک پیشبینی شده است.
دامنه حرکت گردشی عقربه سرعتشمار حداکثر تا ۲۲۰ کیلومتر بر ساعت درجهبندی شده و عقربه دورسنج نیز در مسیری که به بیش از هشت قسمت تقسیم شده، حرکت مینماید. نمای پشتی ایکس22 به زیبایی نمای روبرو نیست به ویژه که سایز چراغهای عقب تناسب چندانی با انواع جلویی نداشته و در همان نگاه اول ابعاد کوچک آنها نظر هر بیننده ای را به خود جلب می نماید. محل نصب پلاک نیز به طرز هوشمندانهای در داخل دریچه بزرگ هواکش تعبیه شده و قطعه نقرهای رنگ طراحی شده در زیر سپر خودرو، زیبایی نمای روبروی ایکس22 را تکمیل نموده است. MVM X22 بی شک یکی از خوش استایل ترین کراس اوورهای درون شهری بازار است اما این خودرو نقاط ضعفی را نیز همراه دارد. سیستم هوشمند نصب شده روی خودرو ام وی ام ایکس 22 از اتصال رابط USB پشتیبانی می کند. این بدان معناست که میتوانید از رابط USB نصب شده بر روی وسیله نقلیه برای اتصال فلش مموری USB یا هارد دیسک و پخش موسیقی با کیفیت بالا و فیلمهای HD استفاده کنید.
ضمن اینکه X22 از نظر فرمان پذیری هم خودرو چندان ایدهآلی نیست و پایداری خوبی ندارد. زیر کاپوت امویام X22 یک پیشرانه 1.5 لیتری تنفس طبیعی با 105 اسب بخار قدرت و 135 نیوتنمتر گشتاور وظیفه تامین نیروی محرکه ماشین را بر عهده گرفته است و یک جعبهدنده 4 سرعته اتوماتیک (و یا 5 سرعته دستی) این نیرو را به چرخهای جلویی میرساند. کراساورهای کوچک چینی در بازار ایران پرفروش هستند اما توان رقابت با برندهای دیگر کشورها را ندارند. ام وی ام X22 در بازار ایران، همکلاس چانگان SC35 و لیفان X60 محسوب میشود که البته، با فروش بسیار خوب موفق، به شکست رقبا شده است. با این اوصاف، نسخهی ارزانقیمت X22، به رغم کمبودهایی مثل پیشرانهی ضعیف و نبود جعبهدنده خودکار، به دلیل قیمت زیر ۲۰۰ میلیون تومان، عاشقان کراساور را جذب خود میکند.
خرید آنلاین لوازم یدکی
ایکس ۲۲ طی این سالها تا حد زیادی در بازار خوش درخشیده و کمابیش توقعات مشتریان را از یک کراس اوور کوچک برآورده ساخته است. اما حالا با عرضه نسخه فیسلیفت این خودرو به بازار چین، شریک ایرانی چری هم دستودلش لرزیده و تصمیم گرفته تا تیگو 3X پلاس را با نام ام وی ام ایکس 22 پرو به دست مصرفکنندگان ایرانی برساند. چری در ابتدا این کراس اوور کوچک خود را با یک موتور 1.5 لیتری تنفس طبیعی 106 اسب بخاری به همراه دو گیربکس 4 دنده اتوماتیک AT و 5 دنده دستی راهی بازار کرد. اما از سال 2017 یک نسخه 1.2 لیتری توربو شارژ نیز برای این خودرو توسط چری معرفی شد. چری تیگو 2 توربو 150 اسب بخار قدرت داشت و این نیرو رو از طریق یک گیربکس 6 دنده دستی یا یک گیربکس CVT به چرخ های جلو منتقل می کرد. نمایشگر ۸ اینچی در میان داشبورد یک کراساور ارزانقیمت چینی، از نکات مثبت ام وی ام X22 است که نمیتوان بهراحتی از کنار آن گذشت.
طراحی کابین MVM X22 شباهت زیادی با نسل جدید X33 دارد که در این بین مجموعه پشت آمپر کاملا جدید و عجیب و غریب آن را از X33 متمایز خواهد کرد. شبکههای اجتماعی دیجیاتو سریعترین روش دسترسی به اخبار فناوری، علم و خودرو است. صفحه نمایش لمسی 9 اینچی HMI دارای قاب مشکی و دکمه های لمسی است که حس قوی مد و تکنولوژی را به شما القا می کند. ترمز دستی از طریق کنترل الکترونیکی انجام می شود تا اطمینان حاصل شود که نیروی ترمز به طور یکنواخت به هر چرخ اعمال می شود و در نتیجه اثر پارک را تضمین می کند.
خودروی MVM X22 با بهرهگیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب میآید. خودروی ام وی ام X22با طیفی از امکانات رفاهی قابل توجه، میتواند نمایشی واقعی از لحظات پر شور و نشاط و حس جوانی را برای سرنشینان فراهم کند. خودروی MVM X22 طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب میکند. عملکرد پیشرانهی خودرو MVM X22 در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد.
این خودروی کراس اوور دارای دو مدل اتوماتیک و دستی است که هر دو استاندارد آلایندگی یورو۵+ کسب کردهاند. بعد از اینکه پدال گاز mvm x22 pro را فشار دهید متوجه خواهید شد که علیرغم حذف یک سیلندر موتور، شتاب اولیه چندان تغییر نکرده و همان کارایی متعادل و متناسب با نیازهای شهری و خانوادگی را ارائه میدهد. ضمن آنکه گیربکس سی وی تی هم به صورت نرم و با دقت کافی نسبت به اشاره شما روی پدال گاز واکنش نشان میدهد و عملکرد نسبتا قابل قبولی را از خود به نمایش میگذارد. همچنین ضریب تراکم سیلندر این پیشرانه برابر با نسبت 1 به 11.4 است که تمایل این پیشرانه به استفاده از بنزین سوپر را افزیش می دهد.
چراغ جلو ام وی ام X22 با طراحی گرافیکی خاص خود، نقش مهمی در زیبا نشان دادن نمای جلویی ایفا میکنند. این چراغها که به فناوری LED Daylight مجهز شدهاند، در طول روز نیز به وضوح قابل مشاهدهاند و جذابیت بیشتری به خودرو میبخشند. استفاده از چراغهای LED نه تنها از لحاظ زیبایی، بلکه از نظر ایمنی و بهبود دید راننده در شرایط مختلف نوری، تأثیرگذار است. همچنین برخی از بخشهای داشبورد با روکشی به طرح فیبرکربن پوشانده شده است که زیبایی و حس اسپرت بیشتری را القا مینماید.دکمههای مرتبط با کنترل سیستم صوتی و کروز کنترل، خود را در دل غربیلک فرمان نسبتا بزرگ و خوشدست ام وی ام ایکس22 جای دادهاند.
{ثبت نام ایکس 22 پرو ام تی، جدیدترین شرایط خرید
|}این شرکت بهتازگی از خودروی کراس اوور ایکس ۲۲ رونمایی و قیمت آن را مشخص کرده است. این خودرو در بازار چین با نام چری تیگو ۳ ایکس (Chery tiggo x3) شناخته میشود. با توجه به پیشرانه 1.5 لیتری و وزن حدود 1250 کیلوگرمی خودرو، ام وی ام X22 شتاب 0 تا 100 کیلومتر در ساعت را در حدود 15 ثانیه ثبت میکند. این زمان شتاب برای خودرویی در این کلاس (کراساوورهای کامپکت اقتصادی) متوسط محسوب میشود.
علاوه بر این، فضای عقب خودرو نیز برای سه سرنشین بالغ کمی محدود به نظر میرسد و بیشتر مناسب کودکان یا سرنشینان با جثه کوچکتر است. یکی از ویژگیهای مثبت این خودرو، نمایشگر مرکزی آن است که امکان اتصال تلفن همراه و نمایش محتواهای مختلف از قبیل نقشه و موسیقی را فراهم میآورد. هرچند کیفیت متریال داخلی، بهویژه پلاستیک استفاده شده در داشبورد و تودریها، چندان بالا نیست و ممکن است پس از مدتی استفاده، نشانههای فرسودگی در آن ظاهر شود. کروز کنترل، مانیتور ۸ اینچی، سنسور پارک خودرو، دوربین دنده عقب، سانروف برقی، سیستم تهویه اتوماتیک، آینهی برقی و اتصال به موبایل از طریق بلوتوث برخی از آپشنهای MVM X22 هستند. ایکس ۲۲ پرو اتومات لااقل ۱۰۰ تومن بزار روش.آدم عاقل اتوماتیک رو با دستی عوض نمی کنه. سوار ماشین X22 PRO که میشوید نیز با تغییرات قابل توجهی نسبت به ایکس 22 روبهرو میشوید.
این خودرو در حالت ترکیبی (رانندگی شهری و جادهای) حدود 5.9 لیتر در هر 100 کیلومتر بنزین مصرف میکند. این مصرف سوخت پایین بهویژه برای خریدارانی که بهدنبال خودرویی اقتصادی و کمهزینه هستند، بسیار مهم است. همچنین، استاندارد آلایندگی این خودرو یورو 5 است که نشاندهنده رعایت معیارهای محیطزیستی در طراحی موتور و سیستمهای کنترل آلایندگی آن است. در نمای جانبی، ام وی ام X22 با داشتن خطوط تیز و برآمدگیهای روی بدنه، حس حرکت و پویایی را به نمایش میگذارد. رینگهای آلومینیومی 16 اینچی با طراحی اسپرت و خطوط جانبی زاویهدار، به این خودرو ظاهری پویا و اسپرت داده است. ارتفاع نسبتاً بلند خودرو از سطح زمین در کنار باربندهای سقفی که به صورت استاندارد روی خودرو نصب شدهاند، این حس را تقویت میکند که ام وی ام X22 یک کراساوور کامپکت اما با قابلیتهای مناسب برای مسیرهای شهری و جادهای است.
ارتباط بین تلفن همراه و وسیله نقلیه شما را می توان با بلوتوث یا پورت USB به روشی آسان انجام داد. هر تایر دارای یک سنسور فشار تایر است که فشار و دمای تایر را از طریق سیگنالهای فرکانس رادیویی بیسیم نشان میدهد و به طور موثر از تصادف جلوگیری میکند. نحوه پرداخت اقساط ایکس 22 پرو ام تی برحسب مدت زمان بازپرداخت و مبلغ پیشپرداخت متفاوت است.
{آسایش و راحتی MVM X22 Pro
|}اگر دنبال یک خودروی شاسی بلند قیمت مناسب، با طراحی خاص و امکانات معقول هستید،ام وی ام ایکس 22 میتواند یکی از این گزینهها باشد. خودروی MVM X22PRO با بهرهگیری از پیشرانه مجهز به تکنولوژی VVT و استفاده از دو گیربکس ۵ دنده دستی یا ۴ سرعته اتوماتیک، جزو ۱۰ موتور برتر چین به حساب میآید. خودروی MVM X22PRO طراحی اسپرت و منحصر به فردی دارد که به خاطر این سبک ظاهرش به سرعت نظر قشر جوان را به خود جذب میکند. عملکرد پیشرانهی خودرو MVM X22PRO در سطح قابل قبول نسبت به سایر رقیبان قرار دارد.
این کراس اوور جدید تازهوارد که نخستین بار روز پانزدهم نوامبر امسال (بیستوپنجم آبان) در پکن رونمایی شد، درواقع همان چری تیگو 3X است که در بعضی کشورها ازجمله ایران بهصورت ریبَج (rebadge) با برند MVM عرضه میگردد. بد نیست اشاره کنم که همزمان با کشورمان، در شیلی، برزیل، روسیه و خودِ چین هم روی خط تولید خواهد رفت.طراحی آن بر پایه زبان جدید چِری موسوم به “پویایی در حرکت – Life in Motion” بوده و تلاش شده تا ازنظر ظاهری و داخلی خودرویی بهروز و توانمند جلوه کند. بسیاری از سازندگان خودروهای چینی که تا به حال دیدهایم، اهمیت کمی به طراحی عقب دادهاند و این موضوع برای ام وی ام X22 نیز تا حدودی صادق است. سایز و طراح چراغهای عقب، نهتنها وجه اشتراکی با چراغهای جلو ندارد؛ که با دیگر ادوات پشت خودرو هم چندان هماهنگ نیست. کوچک بودن این چراغها، بیننده را به یاد MVM 315 میاندازد که یک هاچبک کوچک و نهچندان محبوب در سبد محصولات چری است. از سویی دیگر، بخش زیادی از درپوش صندوق عقب، خالی و ساده دیده میشود که صرفا با نواری فلزی و براق، میان چراغها و همراه لوگوی سازنده، کشیده شده است.
ام وی ام ایکس 22 از لحاظ ایمنی، با بهره گیری از نسل دوم تکنولوژی چری، به خوبی شاخص های جهانی این کلاس را پاسخگو است. از منظر طراحی و تجربه رانندگی نیز این خودرو قدم فراتر از خودرو های هم نسل خود گذاشته و در مقام الگو برای سایر هم رده هایش ایستاده است. برای مثال در تست شتاب مقایسه ای بین مدل های دنده دستی و اتوماتیک، برتری نسخه دنده دستی چندان چشمگیر نبود و این نکته حکایت از عملکرد خوب مدل اتوماتیک در تعویض دنده ها دارد. در واقع وجود سامانه ESP در چنین خودرویی می تواند از بروز بسیاری از حوادث جلوگیری کند اما متاسفانه این تکنولوژی در نسخه عرضه شده در بازار ایران نصب نشده است. حاشیههای این قسمت نیز درجهبندی شده تا عقربه های سرعت سنج و دورسنج بتوانند راننده را نسبت به وضعیت سرعت خودرو و دور موتور آگاه نمایند. متریال کابین را میتوان با در نظرگیری قیمت خودرو، تشکیل شده از پلاستیک خشک اما نسبتا باکیفیت دانست.
فاصله محوری این مدل نیز ۲۵۵۵ میلی متر می باشد که فضای کافی برای سرنشینان فراهم کرده است. با نگاهی مجدد به ایمنی این خودرو متوجه خواهیم شد که این مدل دارای ۵ ستاره ایمنی C-NCAP می باشد که اطمینان لازم را برای راننده و سرنشینان به ارمغان خواهد آورد. ساختار بدنه بسیار تقویت شده و روش تولید دقیق نیز تضمین ایمنی مسافران این خودرو می باشد. از لحاظ کیفیت و قابلیت های این خودرو، MVM X22 با گذراندن حدود ۱۰۰ آزمون استاندارد تولید خودرو، نمره قبولی خوبی به دست آورده است.
دنده های 4 و 5 وجود در راستای کاستن از مصرف سوخت، تا حدی زیادی سبک در نظر گرفته شده اند و دنده 3 در این میان نقش واسطه ای بین دو دنده سنگین نخست و دنده های انتهایی سبک را بازی می کند. دید به بیرون به واسطه سایز مناسب پنجرههای جانبی و شیشه جلو، در حد مطلوب ارزیابی می شود. طرح مدرن دستگیره دربها به رنگ کرومی براق و تناسب آن با تزیینات نقرهای رنگ روی قسمت بازویی دربها، بر جنبههای زیباییشناختی کابین X22 افزوده است.
این باربندها همچنین ظاهری کاربردیتر به خودرو بخشیده و به آن جلوهای ماجراجویانه دادهاند. ام وی ام X22 با یک طراحی جوانپسند و اسپرت وارد بازار شد که بهوضوح با هدف جذب خریداران جوان و علاقهمندان به خودروهای کراساوور کوچک طراحی شده است. در نگاه اول، جلوپنجره بزرگ و ششضلعی آن با تزئینات کرومی و نوار نقرهای که لوگوی چری را برجسته میکند، بهخوبی خود را نمایان میسازد. طراحی این جلوپنجره که حالتی تهاجمی به خودرو داده است، در ترکیب با چراغهای کشیده و زاویهدار، نمایی مدرن و پرقدرت به بخش جلویی خودرو میبخشد. X22 یکی از محصولات منحصر به فرد مدیران خودرو است که هم از نظر ظاهری و هم قیمتی، برای مشتریان جذابیت دارد.
قیمت خودرو های mvm کارخانه