چرا تبلیغات شما باید دقیق باشند؟2024-04-01
5 نکته مهم برای داشتن یک تبلیغات موثر و حرفهای طرحاتو
در جریان قرار دادن تبلیغات خود، مهم است که به ارزیابی و تست مستمر آنها پرداخته و تغییرات لازم را اعمال کنید. با ارزیابی نتایج تبلیغات، می توانید بهبودهای لازم را در محتوا و روش های تبلیغات اعمال کرده و به بهتر شدن عملکرد آن کمک کنید. به طور کلی، ایجاد و نوشتن تبلیغات برای ارتقای برند شما، ایجاد سرنخ، افزایش فروش و حفظ حضور قوی در بازار مهم است. در سال ۲۰۲۴، ۸۴ درصد از مصرفکنندگان اعلام کردند که پس از تماشای ویدیوهای تبلیغاتی، انگیزه بیشتری برای خرید پیدا کردهاند. زمانی که کلمه کلیدی مرتبط با خواستهتان را در اینترنت جستجو میکنید، ممکن است نتایج جستجو شامل ترکیبی از نتایج ارگانیک و تبلیغات پولی باشد که بهطور برجسته در موتور جستجوی گوگل ظاهر میشوند. استفاده از کلمات کلیدی مرتبط در محتواهای وبسایت یا لینکسازی داخلی و خارجی، تنها به جذب ترافیک ارگانیک منجر نمیشود.
چگونه بهترین روش بازاریابی اینترنتی کسبوکار خود را پیدا کنم؟
پلتفرمهایی مانند اینستاگرام، فیسبوک و لینکدین به شرکتها این امکان را میدهند که بهطور مستقیم با مشتریان هدف خود ارتباط برقرار کنند. استفاده از تکنیکهایی مانند تخفیفهای محدود، پیامهای ترغیبی و یا تبلیغات خلاقانه میتواند مشتریان را به اقدام سریع و خرید لحظهای تشویق کند. پاسخگویی به سوالات و مشکلات مشتریان بهصورت سریع و مؤثر میتواند حس اعتماد را در آنان ایجاد کند. تعامل مؤثر با مشتریان و ایجاد اعتماد در آنان یکی از کلیدهای موفقیت در تبلیغات است. مجموعه پارس ادوردز (پارتنر رسمی گوگل) از جوانانی خلاق و با دانش روز تشکیل شده است که تمام تلاش خود را برای بهترین نتایج تبلیغات گوگل مشتریان به کار میگیرد. در صورتی که نتوانید یا نخواهید از تبلیغات استفاده کنید، فضای بیشتری را برای استفاده رقبا ایجاد کرده اید.
انتخاب استراتژی تبلیغات به مخاطبان هدف، بودجه مدنظر و اهداف شما از تبلیغات بستگی دارد. بهترین استراتژی تبلیغاتی گزینهای است که با کمترین هزینه، مخاطبان بیشتری را با کسب و کار و محصولات یا خدمات شما آشنا میکند. اگر فرآیند تبلیغات شما به اندازه کافی حرفهای یا مستمر نباشد که نتایج مطلوبی به دست بیاورد، رقابت کردن با کسب و کارهای دیگر در زمینه تخصصی شما دشوار خواهد شد.
این نوع تبلیغات انعطافپذیری بالایی دارند و میتوانند به سرعت به سمت مخاطب هدف بازار بروند. همچنین افزایش فروشگاه های اینترنتی تخصصی نیز باعث افزایش قدرت انتخاب خریداران آنلاین شده است. با توجه به کاهش نرخ وفاداری در مشتریان، فروشگاه ها باید برای جذب مشتری های قبلی و بازگشت مشتریان جدید، بیش از پیش تبلیغات آنلاین را ادامه دهند. یکی از فواید تبلیغات اینترنتی این است که تاثیر بسزایی بر تمامی مشتریان خواهید گذاشت. محرکهای تبلیغاتی مؤثر با جلب توجه مجدد مشتریان بهسمت شما، احتمال خرید دوبارۀ مشتریان قبلی را افزایش میدهند. شما میتوانید از کمپینهای تبلیغاتی برای هدفگیری مجدد (Retarget) اعضای مخاطب هدف خود، ازجمله افرادی که در حال حاضر در پایگاه مشتریان شما هستند، استفاده کنید.
اگر احتیاج به کمک در معرفی محصول جدید و جذب مشتریان هدف دارید، میتوانید با آژانس تبلیغات اینترنتی مگنت تماس بگیرید و از خدمات حرفهای ما بهره ببرید. با کمک مشاوران ما، میتوانید از مشاوره و راهبری، استراتژیگذاری، خلاقیت و ایدهپردازی، طراحی کمپینهای تبلیغاتی و انتشار آنها در کانالهای مناسب بهره مند شوید. تبلیغات موفق، پیامهایی را منتقل میکنند که در چندین سطح بر مشتریان اثر میگذارد؛ از ایجاد آگاهی گرفته تا شکل دادن به ترجیحات و در نهایت، ترغیب به اقدام. تبلیغات میتواند حس نیاز را در مشتری ایجاد کند و او را متقاعد سازد که محصول یا خدمات شما، همان چیزی است که زندگی او را بهتر میکند. این قدرت تأثیرگذاری، چیزی است که تبلیغات را به یک عنصر تعیینکننده در فرآیند خرید تبدیل میکند. یک ویدیو میتواند به راحتی اطلاعات را منتقل کند و در عین حال سرگرمکننده باشد.
هدف از تبلیغات چیست ؟
تبلیغات باید بر مزایایی که محصول یا خدمات شما به ارمغان میآورد تمرکز کند، نه اینکه صرفاً توضیح بدهد که چه چیزی بهصورت فیزیکی میفروشید. هنگامی که مصرفکنندگان محصول شما را با احساس شادی، وضعیت موفقیت یا هدف انجامشده مرتبط میبینند، به احتمال زیاد محصول یا خدمات شما در یادشان میماند و خرید میکنند. شما باید در تبلیغ خود نشان دهید قیمت محصول نسبت به مزایایی که برای مخاطب به همراه دارد واقعا ارزان است. فراموش نکنید که یکی از مهمترین عوامل خرید مخاطبین هدایا است، پس از هدایا و جوایزی که مخاطب با خرید محصول / خدمات شما به دست می آورد بنویسید و به طور کامل هر کدام را شرح دهید. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید.
برای مثال، سیستم همکاری در فروش را بهصورت اختصاصی در سایت راه بیندازید. پیشنهاد میکنیم مقالهٔ «۷ استراتژی تبلیغات مقایسه ای (+ ۶ نمونه)» را مطالعه کنید تا ببینید چگونه میتوانید از تکنیک مقایسه در آگهیهای خود، برای فروش بیشتر بهره ببرید. بنابراین تبلیغات ویدیویی در وبسایتهای پربازدید، شبکههای اجتماعی و پلتفرمهایی مثل آپارات و یوتیوب را دستکم نگیرید. محبوبیت فقط نشان میدهد محتوا از طریق این کانال تبلیغاتی به افراد گستردهای میرسد؛ اما لزوما نتایج آن را تضمین نمیکند. تبلیغ در گوگل میفروشد؛ چون کاربر با هدف خریدن محصول یا یافتن سرویسی، عبارت مشخصی را جستوجو کردهاند. از طرفی هم ما بهتازگی، سرویسی جدید را بهنام «تبلیغات محتوامحور» به پنل خود اضافه کردیم.
{رفتار کاربران در نتایج جستجو (RankBrain & User Behavior)
|}سئو (SEO) یا بهینهسازی صفحات وبسایت برای موتورهای جستجو، باعث میشود تا به مرور، وبسایت شما در میان نتایجی که گوگل به کاربران نمایش میدهد، رتبۀ بالاتری داشته باشد. این کار توسط متخصصین سئو و تولید محتوا و از طریق جستوجوی کلمات کلیدی و نگارش محتوای متنی یونیک بر اساس این کلمات و لینکسازی در مقالههای سایت انجام میشود. این روش یکی از موثرترین راهها برای جذب ترافیک ارگانیک و بدون پرداخت هزینه است. با این اوصاف برجسته کردن داستان برند ازجمله مهمترین اقداماتی است که میبایست در راستای رشد کسبوکارتان بردارید. داستانها قدرتی دارند که حتی سادهترین حقایق را به یادماندنی میکنند و راهی مؤثر برای برقراری ارتباط عمیقتر با مشتریان و افزایش فروش هستند.
دپارتمانهای مختلف کانون ایران نوین با بهرهمندی از دانش روز مارکتینگ و ابزارهای روز دنیا مثل هوش مصنوعی، بالاترین کیفیت را به مشتریان محترم ارائه میکند. بازاریابی، نقشهراهی جامع برای افزایش آگاهی از برند و جذب مشتریان است، در حالی که تبلیغات ابزار قدرتمندی است که با استفاده از پیامهایی متقاعدکننده، این نقشه را به نتیجه میرساند. چونکه اینترنت نه تنها شما را به بیش از نیمی از جمعیت جهان، بلکه به قلب مخاطبان هدفتان متصل میکند. همچنین، گسترهای بینظیر از روشها و کانالهای تبلیغاتی در دنیای دیجیتال وجود دارد که میتوانید از آنها برای دیده شدن برندتان استفاده کنید.
علاوه بر آن، استفاده از تبلیغ باعث میشود برند شما در بین مصرف کنندگان از محبوبیت بیشتری برخوردار شود؛ چون درباره آن بیشتر صحبت خواهد شد. ممکن است برای همه عناوین تبلیغات گسترده و پر هزینه ای اجرا نشود، اما برای آنها نیز چند آگهی ایجاد شده تا افراد علاقه مند به آنها نیز از وجود چنین بازی هایی آگاه شوند. تبلیغی ایجاد کرده اید که مخاطبین را به خوبی تحت تاثیر قرار نداده است؟ ایرادی ندارد؛ گزینه ای دیگری را آزمایش کنید. فراموش نکنید زمانی که افراد از محصول یا خدمات شما آگاه باشند، شانس بیشتری برای تبدیل آنها به مشتری خواهید داشت. تاثیر گذاری یک ترفند مهم از فایده تبلیغات است که حتما باید آن را در نظر داشته باشید. مطالبی را که بهصورت تیمی در ویپدیا (بلاگ صباویژن) تولید و منتشر میکنیم، با نام «تیم محتوایی ویپدیا» منتشر میشود.ما تلاش میکنیم تا مخاطبانمان از سرزدن به ویپدیا لذت ببرند و یاد بگیرند.
تبلیغات آفلاین، حس ملموس بودن را منتقل میکند و اغلب باعث ایجاد ارتباط عاطفی عمیقتری با مشتریان میشود. این روشها، بهعنوان مکمل تبلیغات آنلاین، میتوانند تأثیرگذاری کمپینها را چندبرابر کنند. شبکههای اجتماعی مانند اینستاگرام، فیسبوک و توییتر به شما کمک میکنند تا بهطور مستقیم با مشتریان تعامل برقرار کنید. استفاده از تبلیغات هدفمند و تحلیل دقیق دادهها در این شبکهها میتواند به جذب مخاطبان جدید منجر شود.
برای مثال، اگر میخواهید محصول را بخرد، قیمت باید مشخص باشد؛ همچنین مخاطب باید بداند چه روشهایی برای پرداخت دارید. مثلاً میتواند از اعتبار اسنپ خود استفاده کند؟ خرید قسطی چطور؟ سومین مورد هم نحوهٔ ارسال کالاست. محتوای پیامهای تبلیغاتی شما باید بهگونهای طراحی شود که احساسات و نیازهای مخاطبان شما را هدف بگیرد.
چرا که با به کارگیری این استراتژیها، مخاطبانی را هدف تبلیغات خود قرار میدهید که علاقۀ بیشتری به کسبوکار شما دارند و با سرمایهگذاری روی آنها، نرخ تبدیل مخاطبان عادی به مشتری را افزایش میدهید. همچنین، میتوان تبلیغات در شبکههای اجتماعی را نیز یکی از زیرمجموعههای بازاریابی اینترنتی در شبکههای اجتماعی در نظر گرفت. با انتخاب پلتفرم مناسب بر اساس ویژگیهای مخاطبان و مشتریان بالقوۀ کسبوکار خود، میتوانید تبلیغات به این شیوه را از طریق اینفلوئنسر مارکتینگ پیش ببرید.
میتوانید اسپانسر یک برنامهٔ مرتبط با کسبوکارتان شوید یا مستقیماً تبلیغ کنید. اگر با تبلیغات انبوه در زمان و مکان نامناسب سراغ افراد بروید، به بیراهه میروید! با این کار نهتنها باعث آزار مشتری میشود، بلکه به شخصیت برندتان هم آسیب میزنید.
فراتر از ایجاد آگاهی، با استفاده از تبلیغات میتوانید به مصرفکنندگان درمورد اینکه چگونه محصولات یا خدمات شما به آنها کمک میکنند، آموزش دهید. همچنین با استفاده از کمپینهای تبلیغاتی میتوانید برای ایجاد درک عمیقتر درمورد همهچیز، از مأموریت تجارتتان گرفته تا ارزش محصول یا خدمات خود، استفاده کنید. تبلیغات با هر روشی ابزاری باورنکردنی برای گسترش دامنۀ بازاریابی شماست. برای ارتباط و تعامل بهتر با مخاطبان خود، به زبان مشتریانتان با آنها صحبت کنید. احساسات آنها را جلب و از تمایل آنها برای عضویت در یک جامعه استفاده کنید. از همه مهمتر اینکه یک داستان برای برند خود ایجاد کنید تا نشان دهید چگونه برند شما با ارزشهای آنها همسو میشود.
زمانی که متوجه شوید هدف شما از تبلیغات چیست، میتوانید استراتژی مناسب برای کسب و کار خود را انتخاب کنید. تبلیغات رادیویی و تلویزیونی، تبلیغات در بیلبوردها و تبلیغات در شبکههای اجتماعی از انواع مختلف تبلیغات به شمار میروند. در ادامه این مطلب، بررسی میکنیم که تفاوت تبلیغات و بازاریابی چیست و تعدادی از مهمترین انواع تبلیغات را به شما معرفی خواهیم کرد. تبلیغات به کسب و کارها اجازه می دهد تا به طور موثر به مخاطبان هدف خاص دست یابند.
در این روش، تبلیغ محصول شما در محتوایی نمایش داده میشود که ارتباط معنایی زیادی با آن دارد. ولی در روشهای آنلاین، شما میتوانید کمپینهای خودتان را در لحظه تغییر دهید. حتی این امکان وجود دارد که کمپین را متوقف کنید تا جلوی ضرر را بگیرید. مردم دلشان میخواهد فکر کنند ما بازیگرانی منطقی هستیم که تصمیمات منطقی میگیریم؛ در حالی که خیلی چیزها در اصل ناشی از یک احساس گذرا یا غریزه ناخودآگاه است.
طبق تحقیقات گوگل، کاهش ۱ ثانیهای سرعت بارگذاری، نرخ تبدیل را تا ۷٪ افزایش میدهد. Mobile Friendliness به معنای سازگاری طراحی و عملکرد سایت با دستگاههای موبایل است. این معیار اطمینان میدهد که کاربران موبایل تجربهای مطلوب مشابه کاربران دسکتاپ دارند.
همچنین اگر لازم است محصول معرفی شود، باید از قبل محصول را برای اینفلوئنسر موردنظرتان ارسال کنید. البته زمانی موثر است که بهجا و مناسب از آن استفاده کنید و از ارسال ایمیلهای زیاد و آزاردهنده خودداری شود. مثلاً فرض کنید تبلیغ «اسپرسوساز صنعتی» در مقالهٔ «مراحل راهاندازی کافه» نمایش داده شود.
پیام باید بهطور واضح و مختصر مزایای محصول یا خدمت را بیان کند و بهگونهای طراحی شود که با نیازها و خواستههای مخاطب همخوانی داشته باشد. همچنین، استفاده از زبان ساده و روان و اجتناب از اصطلاحات پیچیده و فنی، به درک بهتر پیام توسط مخاطب کمک میکند. در نتیجه، اگرچه ممکن است برخی از کسبوکارها بدون تبلیغات به موفقیتهای کوتاهمدت دست پیدا کنند، اما برای دستیابی به موفقیت پایدار و رشد مستمر، سرمایهگذاری در تبلیغات ضروری است.
باعث میشود مشتریان بیشتری نسبت به گذشته داشته باشید و از همین رو فروش شما افزایش مییابد. زمانی که کمپین تبلیغاتی جذاب و مناسبی را به مصرف کنندگان ارائه کنید، مجاب میشوند که از خدمات یا محصول شما استفاده کنند. تبلیغاتی که احساس دوستداشتنیبودن را در مخاطبان برمیانگیزند، تأثیر ثابتشدهای بر رشد فروش دارند؛ اما تبلیغات منفی، مانند راهرفتن بر لبۀ تیغ است. ممکن است باعث افزایش چندبرابری توجه مخاطبان شود یا نفرت را در آنان زنده کند؛ بنابراین تبلیغات میتواند بر ادراک تأثیر بگذارد.
باید به مشتریان تأکید کند که چه اقداماتی را برای خرید کالا یا ثبتنام در یک سرویس از طریق شرکت شما، انجام دهند. تیتر شما باید قولی به خواننده بدهد و بیان کند که اگر به خواندن بقیۀ آگهی ادامه دهد، چه چیزی را کشف خواهد کرد. عنوان و وعدۀ آن باید به نگرانی، مشکل یا علاقۀ مصرفکنندگان شما بپردازد. از عناوین «کلیک کنید» و مشابه آن که معمولاً در تبلیغات سایت «محتوای اسپانسری» یافت میشوند، اجتناب کنید.
- از اون آهنگهای گیرا تا داستانهای احساسی، تبلیغهای موفق میتونن حسابی ذهن ما رو درگیر و روی ما تأثیر بذارن. {
- این مقاله را بخوانید تا با رسانههای تبلیغاتی مختلف و کاربرد آنها آشنا شوید. |}
- بنابراین پیام شما باید هوشمندانه و هدفمند باید نه صرفا جملات انگیزشی یا کلیشه ای. {
- مخصوصاً ویدیوهای داستانی خیلی تأثیرگذارند؛ بیشتر از ۷۲٪ مخاطبا ترجیح میدن تبلیغات رو به شکل ویدیویی ببینن. |}
- نشریلا با استفاده از مطالب تخصصی، برای انتشار بررسی محصولات یا معرفی خدمات نیز به شما کمک میکند. {
- هر چه سایت سریعتر به تعاملات کاربران پاسخ دهد، تجربه کاربری بهتری خواهد داشت. |}
تا حالا شده در مورد سفر به یونان حرف بزنی و بعدش توی فید تبلیغاتی ببینی پیشنهاد تور یونان برات اومده؟ این یعنی تبلیغات خودکار! این مدل تبلیغات از سیستمهای خودکار و کلی داده استفاده میکنه تا دقیقاً تبلیغ رو به مخاطب مناسب و در زمان مناسب برسونه. یه صفحه فرود خوب و جذاب باید کاربر رو تو صفحه نگه داره و تو مسیر تبلیغ همراهش کنه. اگه تا حالا روی تبلیغی کلیک کردی و با صفحهای کاملاً شفاف و قانعکننده روبهرو شدی، اون صفحه فرود دقیقاً کارش رو درست انجام داده! هدفش اینه که شما رو به اقدامی مثل خرید یا ثبت درخواست بیشتر هدایت کنه. وقتی کاربر روی یه تبلیغ دیجیتال کلیک میکنه، فقط نصف راه رو رفته؛ نیمه دوم تجربش، همون صفحه فرودیه که بهش هدایت میشه.
تبلیغات دهان به دهان یا Word of Mouth یکی از قدیمیترین و مؤثرترین روشهای تبلیغات است. این روش شامل معرفی محصولات و خدمات از سوی مشتریان به دوستان و خانواده است. شاید شیوههای تبلیغات موثر در کسبوکار شما با دیگری متفاوت باشد؛ ولی بدون داشتن استراتژی تبلیغات درست، راه به جایی نخواهید برد. بهخصوص وقتی پای فروش در میان باشد، باید تمام تکههای پازل بهدرستی چیده شده باشند. در این مقاله، به شما کمک کردیم بهترین راه تبلیغات کسبوکار برای فروش را پیدا کنید. میخواهید مخاطب حتماً عمل موردنظرتان را انجام دهد؟ موارد موردنیاز را در اختیار او بگذارید.
ساخت تبلیغ موثری که قابلیت تبدیل مشتری دارد، نیازمند استفاده از تصاویر خوبی است که جلب توجه کند. در صنعت مدیریت املاک، نمایش تصاویر خیرهکنندهای از امکانات لوکس یا ارائه تورهای مجازی میتواند مهمانان بالقوه را ترغیب کند جایی برای خود رزرو کنند. کسب و کارها میتوانند با تلفیق پیامهای متقاعدکننده و محتوای بصری جذاب، تبلیغاتی تولید کنند که جلب توجه میکند و موجب تعامل معناداری میشود.
گوگل سایتهای آلوده به بدافزار را از نتایج جستجو حذف کرده یا به کاربران هشدار میدهد. همانطور که از نام این نوع تبلیغات پیداست، کسبوکارها ویدیویی از محصول، سرویس یا خدمات خود را بهعنوان استراتژی تبلیغات پولی به نمایش میگذارند. این تبلیغات معمولاً در رسانههایی مانند یوتیوب، آپارات و حتی تلویزیون پخش میشوند و ممکن است قبل از نمایش ویدیو اصلی، در حین پخش یا پس از آن به نمایش درآیند.
به عنوان مثال، کمپین های تبلیغاتی که مک دونالد از آنها استفاده کرده به این زنجیره غذا فروشی کمک بزرگی کرده است. ایده های تبلیغاتی مختلف، به این شرکت در بین المللی شدن اعتبار آن کمک بسزایی داشته اند. کمپین چریکی مک دونالد مربوط به خط های عبور و مرور عابران پیاده است که به شکل طنز آنها را شبیه به سیب زمینی های سرخ کرده خود درآورده است.
خانوادهها مکان زندگی خود را تغییر میدهند، فرهنگهای مردم تغییر میکند. به این نکته نیز توجه کنید که همراه با تغییراتی که در مخاطبانتان ایجاد میشود، شما نیز باید کمپینهای تبلیغاتی جدیدی را شروع کنید. دلایل بسیار خوبی برای تبلیغات وجود دارد؛ از جمله جذب مشتری جدید، افزایش فروش و رشد کسب و کار. در این مقاله به بررسی تکامل گرافیک تبلیغاتی از دوران باستان تا امروز خواهیم پرداخت و نقش آن را در تبلیغات و بازاریابی مدرن بررسی میکنیم. خواهیم دید که چگونه هنر گرافیک از نقاشیهای ابتدایی تا طرحهای پیچیده دیجیتال پیشرفت کرده و همواره در خدمت جلب توجه مخاطبان و انتقال پیامهای تبلیغاتی بوده است.
اطمینان داشته باشید که اگر استراتژی مناسبی برای فضای تبلیغاتی خود ایجاد کرده باشید، حتما تاثیر تبلیغات را در کسب و کار خود میبینید. نتایج یک مطالعه 5 ساله که در آن تبلیغات بیش از 3000 شرکت نشان داد که تبلیغ کنندگانی که تبلیغات آنها در طول 5 سال فعال بوده یا گسترش یافته بودند، به طور متوسط شاهد افزایش فروش به میزان 100٪ بودند. زمانبر بودن فرآیند طراحی یا نداشتن اطلاعات و مهارت فنی کافی در این زمینه، باعث صرف زمان و هزینه بسیار برای افراد می شود.
این روش تبلیغاتی، کسب و کار را با مخاطبان آشنا میکند و زمینههای معرفی و تبلیغ محصولات را فراهم میکند. به طور معمول، حمایت مالی از رویدادها از میزبانی برای برگزاری آنها کمهزینهتر است. این شکل تبلیغات به دلیل اندازه بسیار بزرگ، تفاوت در طراحی، تفاوت در محل قرارگیری تبلیغ و هزینه متفاوت تبلیغات در بیلبوردهای شهری و سیستم حملونقل عمومی با تبلیغات چاپی تفاوتهایی نیز دارد. برای مثال، معمولاً در بیلبوردها کلمات کمتری وجود دارد، چراکه بینندگان آنها زمان زیادی برای خواندن و پردازش پیام تبلیغاتی ندارند.
در واقع تبلیغات روشی مؤثر برای معرفی محصولات و خدمات به مخاطبان هدف است. ابتکارات تبلیغاتی که به خوبی اجرا می شوند می توانند نتایج قابل اندازه گیری مانند افزایش آگاهی از برند، ترافیک وب سایت، سرنخ ها و فروش داشته باشند که تأثیر مثبتی بر نتیجه کسب و کار دارد. در بازار رقابتی امروزی، تبلیغات برای کسب و کارها ضروری است تا مرتبط و رقابتی بمانند. عدم وجود تبلیغات می تواند منجر به کاهش دیده شدن نام تجاری شود و رقابت برای کسب و کارها در میان رقبا چالش برانگیز باشد.
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند